Technikai információk
A MiniMeeting egy magyar nyelvű online videokonferencia felület, mely segítségével gyorsan és egyszerűen hozhatók létre/tarthatók több résztvevős, internetes videós megbeszélések megbeszélések/meetingek/konzultációk.
A szolgáltatás internetes böngészőkben és okostelefonokra telepíthető mobilapplikációval használható, működéséhez minimum 1 Mbit/s le- és feltöltési sebességgel rendelkező internetkapcsolat szükséges.
Számítógépen a böngészőprogramon kívül (javasolt a Google Chrome használata) mást telepíteni nem szükséges, okostelefonon történő használat esetén pedig a megfelelő alkalmazás áruházakból telepíthető az applikáció:
Google Play
App Store
Működés
Regisztráció, első lépések
Első lépésben egy fiókot kell regisztrálnod, ezzel egy moderátori jogokkal rendelkező Szervező felhasználó leszel.
A sikeres regisztrációt követően a fiókodba belépve egy áttekintő felületre jutsz, ahol láthatod múltbéli és jövőbeni meetingeket, a fiókadatokat, valamint megvásárolhatod a meeting csomagokat.
Meeting csomag vásárlása
Meeting szervezéséhez csomagvásárlás szükséges, fiókodból 5, 10 és 20 alkalmas videó meetinget tudsz rendelni 1500 Ft (300 Ft/meeting), 2500 (250 Ft/meeting), vagy 3500 Ft (175 Ft/meeting) díjért.
Miután sikeresen megvásároltál egy meeting csomagot, az abba foglalt meetingek száma hozzáadódik az egyenlegedhez, mely adott év december 31. 23:59-ig használhatók fel ezen felületen online videókonferencia szervezésére.
Meeting létrehozása
Pozitív meeting egyenleggel jogosult vagy létrehozni egy online konferenciát a fiókodban a Meetingek fülön belül az Új meeting menüpontra kattintva.
Itt a megfelelő adatok megadását követően a rendszer létrehozza a meetinget, melyről email értesítést küld a szervezőnek, azaz neked a megadott email címre. Miután létrejött a meeting, résztvevőket tudsz meghívni az email címük megadásával, ekkor a rendszer minden résztvevő számára a megadott cím(ek)re a részvételhez és csatlakozáshoz szükséges egyedi belépőkódot és a meeting részletes adatit tartalmazó emailt küld.
Résztvevőket a későbbiekben is meghívhatsz egészen a meeting befejezéséig a Meetingek fülön az adott meeting mellett a Részletek, majd azon belül a lap alján a Meghívás gombra kattintva.
A meeting létrehozásával az egyenlegedből levonódik egy meeting, függetlenül a résztvevők számától (azaz, ha meghívsz még öt embert, akkor is 1-el csökken az egyenleg).
Meeting módosítása és törlése
Amennyiben a meeting időpontját szeretnéd módosítani, azt a Meetingek fülön az adott konferencia mellett Részletek gombra kattintva tudod végrehajtani.
Ha törölni szeretnél egy megbeszélést, azt ugyanitt a Meeting törlése gombra kattintva teheted meg. Ebben az esetben a meghívottak is email értesítőt kapnak a meeting elmaradásáról.
Amennyiben a meetinget a megadott kezdési időpont előtt minimum 30 perccel törlöd, úgy az egyenlegedhez hozzáadódik a korábban levont egy darab meeting.
Szervezői fiók
A fiókodban az alábbi funkciók állnak rendelkezésedre:
- Meeting létrehozása, módosítása, törlése.
- Fiókadatok módosítása, ezen belül:
- profiladatok szerkesztése, jelszómódosítás,
- voucher beváltása
- profilkép/logó feltöltése, módosítása, a kép a meetinged belépőoldalán jelenik meg,
- belépőoldal háttérképének beállítása, ezzel saját, egyedi hátteret állíthatsz be meetingjeid belépési oldalához,
- számlázási adatok szerkesztése,
- számlák megtekintése, letöltése.
Meetingek
Egy létrehozott meetinghez mind szervezőként, mind résztvevőként legkorábban 15 perccel az indulása előtt tudsz csatlakozni, folyamatban lévő meetinghez bármikor csatlakozhatsz a kapott belépőkóddal.
Egy meetingen maximum 10 fő vehet részt és a hossza maximum 180 perc lehet.
Általános funkciók minden résztvevő számára:
- részvétel a meetingen élő videó és képmegosztással,
- chat
- jelentkezés (ha hozzászólnál, de nem szeretnél más szavába vágni)
- képernyőmegosztás
- Youtube videó megosztása.
Moderátori (szervező) funkciók a fentieken kívül:
- résztvevők némítása,
- résztvevők eltávolítása a meetingről (kirúgás)
További technikai kérdések és segítségnyújtás: